Elezioni Comunali 2020

Corso di Lingua e Cultura Sarda ONLINE e IN PRESENZA nella Biblioteca di Uri

Cursu de Limba e Cultura Sarda ONLINE e IN PRESÈNTZIA in sa Biblioteca de Uri. Su cursu faghet parte de sas atividades de s'Isportellu Linguìsticu Subracomunale de su Comune de Ossi - Progetu "Su sardu est in totue". Su cursu est a indonu e s'at a fàghere online impitende Skype e in presèntzia in sa Biblioteca de Uri (màssimu 7 pessones).  Dae su 4 de Santandria de su 2020 dae sas 3 e mesa a sas 6 de sero.

ℹ️ Pro nde ischire de prus e pro t'iscrìere:

3285814227 Anna Laura

Corso di Lingua e Cultura Sarda ONLINE e IN PRESENZA nella Biblioteca di Uri. Il corso fa parte delle attività dello Sportello Linguistico Sovracomunale del Comune di Ossi – “Progetto”Su sardu est in totue”. Le lezioni saranno gratuite e fruibili tramite Skype e in presenza presso la Biblioteca di Uri (massimo 7 persone).  Dal 4 novembre 2020 dalle 15:30 alle 18.00

ℹ️ Info e iscrizioni:

3285814227 Anna Laura